דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הרחבת שוק שירותי הובלה ומנופים 

מאת    [ 25/05/2010 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 2623 פעמים ]

לחברות בנייה גדולות ומבוססות, המבצעות פרויקטים בסדרי גודל גדולים, יש את כל הציוד הדרוש לכל פרויקט, לרבות מנופים לכל סוג בנייה. חברות בנייה גדולות גם אינן זקוקות לשירותי הובלה, ומבצעות את ההובלה של כל ציוד וחומרי הבנייה בעצמן. אולם מספרן של חברות הבנייה הגדולות הוא קטן, ומרבית חברות הבנייה והקבלנים זקוקים לשכור שירותי הובלה ומנופים עבור כל פרויקט שהן מבצעות.

השכרת מנופים משמשת לא רק קבלנים וחברות בנייה קטנות, אלא גם מפעלים, תעשיות, חקלאים ואפילו אנשים פרטיים הזקוקים לשירותי הובלה ומינוף של חפצים כבדים, למשל בעת מעבר דירה. השכרת מנופים היא פתרון אידיאלי עבור כל אלו שאין ביכולתם לרכוש מנוף בעצמם. מנופים הם ציוד בנייה יקר במיוחד, וגם תחזוקתו דורשת משאבים רבים, שלא לכל אחד יש. כמו כן, ישנם סוגים שונים של מנופים המתאימים לפרויקטים שונים, כמו למשל: מנופי עגורן המתאימים לבניית בניינים גבוהים במיוחד, מנופים הידראוליים המקובעים לגב משאית המתאימים לאתרי בנייה שבהם יש בעיית גישה ועוד. חברה קטנה שמבצעת סוגים שונים של פרויקטים ואין ביכולתה לרכוש מנוף אחד, קל וחומר שלא תוכל לרכוש מספר מנופים שיתאימו לשלל סוגי הפרויקטים שהיא מבצעת.

חברות רבות זיהו את הצורך המתרחב בשירותי הובלה ובמנופים, וכיום ניתן למצוא היצע גדול של חברות להשכרת מנופים. חברות אלו בדרך כלל מספקות גם שירותי הובלות מנוף, שכן כל חומר גלם שיש להניף, זקוק גם לשינוע ולהובלה ממקום א' למקום ב'. ההיצע הגדול של חברות מנופים גורם לתחרותיות בלתי נמענת בענף. משמעותה של תחרותיות זו היא מחירים תחרותיים והקפדה על שירות מקצועי ואיכותי. לכן הנשכרים העיקריים מהתחרותיות בין חברות המנופים הם הלקוחות.

לו ענף המנופים היה נשלט בידי חברת מנופים אחת, שהייתה מונופול בתחום השכרת המנופים, היא היתה מרשה לעצמה לגבות עבור שירותיה מחירים מופקעים, מתוך ידיעה שאין לה מתחרים וללקוחות אין ברירה אלא להשתמש בשירותיה. כיום תוכלו למצוא מגוון רחב של חברות להשכרת מנופים שפועלות בפריסה ארצית או באזורים גיאוגרפיים ספציפיים.

בכל מקרה של שכירת מנופים ושירותי הובלה חשוב להקפיד ולבחור בחברת מנופים מנוסה ומקצועית, המחזיקה בכל האישורים הדרושים לספק מנופים. עובדה זו חשובה לא רק כדי שתוכלו להבטיח שהשירות שתקבלו יהיה מקצועי ואיכותי, אלא בעיקר בגלל נושא הבטיחות. בכל עבודה בגובה, ובמיוחד בעבודה על מנופים, חשוב להקפיד על כללי בטיחות בעבודה. מפעילי המנופים חייבים להיות אנשים מקצועיים שהוכשרו והוסמכו להפעיל מנופים. החברה שמשכירה את המנופים בדרך כלל גם מספקת עימם מפעילי מנוף. ורק בחברה מקצועית ומנוסה בתחום המנופים, תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים גם מנופים בטיחותיים שעומדים בכל התקנים המחמירים, וגם מפעילים מוסמכים שעברו הדרכות והכשרות להפעלת מנוף.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב